söndag 15 september 2013

Lyckligt lottad!

Tänk vad man får Sol i sinnet när goda vänner kommer förbi och överraskar med en vacker bukett solrosor
så här i höstmörkret!


Som de lyser upp i köket!


Goda vänner är Guld värda!
Känner mig lyckligt lottad!


Ute är det höstlikt och det börjar nog bli dags att fundera ut något höstarrangemang utanför vårt hjärta-hus!


Det har varit blåa blommor med de vinröda bladen som 
varit så vackra hela sommaren!


Har även hunnit vara en del i ateljén idag.
Förbereder mig som bäst för Kulturnatten
 i Norrköping om ett par helger. 

Ska bli jättekul att ställa ut tillsammans med 

Mer information finns på min hemsida:



Jag har njutit av utsikten från min ateljé idag och insåg efter ett tag att den hade inspirerat mig till färgvalet...


Vi får se vad slutresultatet blir så småningom....

Ha det gott alla!

Kram Pernilla 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar