måndag 9 september 2013

Tack Vadstena för den här gången!

Tack Vadstena och alla härliga, sköna, underbara, charmiga, roliga och mysiga människor jag fått möta under
Vadstenas Konstrunda i helgen som gått!


Ni har alla berikat mitt liv och jag är så lyckligt lottad som får ägna mig åt konsten och som ger mig möjlighet att 
träffa Er alla!

Det bubblar av lycka och inspiration i mig just nu!

Vadstena visade upp sin allra vackraste sida som ni ser ovan, när jag promenerade mellan Slottet och Rödtornet i Lördags.

Fredag kväll var det mingel med alla deltagande konstnärer,
vilka härliga män och kvinnor!

Lördag kväll blev det en 50-års fest, med 50-talet som tema!
Hur snygg var man inte..... fniss...


Det var ett härligt "sorl" i den vackra Rikssalen, som vi fått hyra för helgen.


Två av mina gulliga kollegor
Robert Hillgren och Iréne Annerud kom och hälsade på.


Roberts hustru Inga Hillgren ställde ut tillsammans med Iréne och 
Jane Kruuse af Verchou - också de på slottet, underbara tavlor och skulpturer!

Iréne och jag ställer ut tillsammans i Norrköping under Kulturnatta den 28 september.

Vi är inbjudna av Hud & Hälsocenter i Norrköping
så kom gärna och besök oss!

Nu ska jag gotta mig i helgens minnen!

Hoppas även ni myser i denna underbara septembermånad!

Kram Pernilla 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar