söndag 6 oktober 2013

Kulturnatten i Norrköping och den vackra hösten


Kulturnatten i Norrköping 2013


Den underbara konstnären Irene Annerud från Ljungsbro och jag blev inbjudna till Hud & Hälsocenter i Norrköping för att ställa ut vår konst under Kulturnatten Lördagen den 28 september.

I en ljus och fin miljö, fick vi glädjen att visa vår konst.

Många glada skratt blev det!

 



Gunilla (som äger Hud & Hälsocenter) har jag känt sedan vi var 9 år och började i samma klass. 
Vi blev vänner från dag 1!
Som den nya tjejen i klassen gjorde hon att jag kände mig både välkommen och hemma på en gång. 
Den personligheten har hon fortfarande kvar, och är säkert en stor anledning till att hon lyckats så bra som företagare! Är stolt över dig!


Härliga Iréne fick jag förmånen att lära känna i och med utställningen. Gunilla trodde vi skulle passa ihop - och om vi gjorde! Det "sa bara klick"! Tack Iréne för ditt generösa sätt! 
Jag har sett din fantastiska konst i många år - den inspirerar! Nu ser fram emot många fler möten och samtal!


Det blev en riktigt mysig utställningsdag och så många fina möten vi fick med de som besökte oss!
TACK alla som kom!

Hoppas få möta er nästa år igen
Lördagen den 27 september 2014


Just nu blir det en hel del tid i Ateljen
Min Pensel sjunger igen!



Inte alltid det är så - man har sina toppar och dalar.

Just nu är det sååå himla kul!
Kanske tack vara all energi jag fick efter Kulturnatten.

Förbereder nu en utställning 1:a advent här i Mjölby
Jag återkommer med mer information om några dagar!

Under tiden får vi inte glömma bort att njuta av den underbara hösten och alla dess färger!


Må så gott alla - Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar